Greg Winteregg, DDS svar forvaltes pleje gåde

Hvad har jeg tænkt mig at gøre?

I 1992 spurgte efter 11 år i min tandlægepraksis, jeg mig selv samme spørgsmål. Min praksis var i en stribe indkøbscenter og supermarkedet flyttede ud. Mund trafik tilbage med det. Nye patienter styrtede ned til færre end 10 per måned og samlinger var ned med 25%. I de elleve år forud for dette tilbragte jeg titusindvis af dollars på konsulenter til at lære mig at have en stor personalemøde, køre min tidsplan, osv. Men trods alt af denne høring, jeg var stadig tilbage med ingen løsning til min sænket indkomst og nye patienter. Jeg var frustreret. Jeg begyndte at undersøge PPO og HMO planer som en løsning.

Måske du er eller har kig på forvaltes pleje (HMOs og offentlige posttjenester) enten som en kilde til nye patienter eller hvordan man får ud af det. Som emnet for forvaltes pleje er en, som jeg får spurgt om på en regelmæssig basis, troede jeg det ville være en god idé at kigge på A) hvorfor folk slutte og B) hvad det egentlig tager for at komme. Hvis du er involveret med nogen HMOs, offentlige posttjenester, discount planer eller bare ønsker at vide, hvordan at holde sig ude af dem, denne artikel er for dig.

Man ser på en exit-strategi, skal vi først undersøge hvad bedt tandlæger at slutte sig til disse planer. Fælles svar jeg høre fra kolleger er:

1. jeg havde brug at blive mere travlt. Det er bedre at fylde den tomme stol tid med en patient (selv ved en reduceret gebyr) end at have den tom.

2. jeg ønskede at tilslutte sig planen, før jeg fik “låst ude”

3. en masse af mine patienter skiftet over til denne plan.

4. jeg skulle forbedre min cash flow.

5. jeg brug for flere nye patienter.

Du kan finde der lignende årsager du sluttede sig eller tænker på at deltage. Mens disse er alle gyldige grunde, lad mig stille dette spørgsmål: Hvis jeg skulle spørge, hvis du foretrækker at være betalt din sædvanlige fuldt gebyr for arbejde, du udfører, hvad ville være dit svar? (Jeg antager det ville være “ja.”) Det åbenlyse problem med disse planer er du laver den samme mængden og kvaliteten af arbejdet på et nedsat gebyr. Dette ville arbejde, hvis din lab, leverandører, ejeren og personale var villige til at udføre deres tjenester på en tilsvarende reduceret gebyr – men vi ved, at dette ikke vil ske! Generelt, afskrive procentdel begynder på 15-25% og gå så højt som 60% med nogle planer. Du reducerer din indkomst for en procedure, men ikke udgift. I bedste skærer du din fortjeneste; i svære tilfælde kan finde dig selv med en travl office har vanskeligt ved at betale regninger.

Hvad er forvaltes pleje problemløsning? Du tilmelder dig en plan, du får flere patienter. Nå, det rejser spørgsmålet: Hvorfor ikke gå og bare få flere nye patienter uden at tilslutte sig en plan? Tænk over det: Hvis du vidste, hvordan man kan tiltrække nok gebyr-for-service nye patienter for praksis for at være en succes – hvad ville være punktet for at tilmelde dig for nogen plan?

Dette bringer os til det første krav om at komme ud af forvaltes pleje – evnen til at tiltrække gebyr-for-service nye patienter.

Jeg synes, at når de fleste læger ser på hvordan du får nye patienter, de en) kan se, at de har brug for mere b) har problemer med at træffe en beslutning om hvad de skal gøre, fordi de ikke er uddannet inden for forfremmelse og markedsføring og c) ønsker at nogen eller noget andet ville gøre det for t HEM! Problemet med denne operationelle grundlag er det sætter dig i en position, hvor du ikke er i kontrol med området – snarere du er prisgivet af der nogensinde du hyre til at gøre det eller “håb”, at nogle markedsføring idé vil arbejde for dig , at vide lidt at intet derom.

Nå, hvordan kan du gå om at øge din evne i et område som marketing og nye patienter? Svaret er simpelt: få trænet på emnet, så du kan klare det selv og være sikker nok til at handle. Lide det eller ej, du er en udøvende, fordi du ejer en virksomhed. Du kan forsøge at komme rundt denne kendsgerning, men det er hvad det er. En udøvende skal vide, hvordan man håndterer (kompetent) ethvert område af hans eller hendes organisation.

Så, hurdle nummer et at overvinde når du ønsker for at få ud af forvaltes pleje er at have evnen til at tiltrække en passende mængde gebyr-for-service nye patienter. Hurdle nummer to er tro det eller ej case accept.

I en anden artikel skrev jeg, jeg detaljeret forholdet mellem lave samlinger, sag accept og af alle ting henvisninger. Uden at gå i detaljer igen, vil jeg påpege, at en manglende evne til at “sælge” fuld behandlingsplaner, kan overbevise en læge at årsagen til hans eller hendes lave samlinger ikke er nok nye patienter. Med andre ord, “for at øge min samlinger, jeg har brug for til flere nye patienter kommer.” Det er rigtigt, at en overflod af nye patienter er sundt for en praksis og bør opretholdes. Men se på det på denne måde: Hvis du har tre patienter med en $6000 behandlingsplan, kun at acceptere en tredjedel af nødvendige behandling præsenteret (dvs. hver $2000 værd af behandling), dette er det samme fra en samlinger synspunkt af en patient at acceptere deres fulde plan af $ 6000. At en patient, der accepterer deres fulde plan vil også blive sundere og mere tilbøjelige til at henvise!

Med alle de ovennævnte i tankerne er der en grundlæggende formel, som enhver virksomhed følger:

1. Sælg deres produkt eller service.

2. levere deres produkt eller service.

3. få nye folk til at sælge og levere deres produkt eller service til.

“Management” koordinerer og holder organisationen sammen, så det vil fortsætte med at sælge og levere flere tjenester eller varer til befolkningen (som betyder ekspansion). Men hvis der er ineffektive markedsføring og salg så er der ikke nok aktivitet i virksomheden til at have noget at administrere.

Dental skole og efteruddannelse tog du hvordan du kan “levere produktet.” Hvor de fleste praktiserende læger ikke er i 1 og 3 ovenfor – sælger og få nye folk til at sælge og levere til. Årsagen til denne fiasko er ikke svært at se – du vil blive en succes i områder hvor du effektivt trænet. Områder, hvor du ikke er uddannet i eller kender lidt at intet vil være generende. Du vil også have svært ved at træffe beslutninger om disse områder. Og lad mig gøre det klart, at ved effektiv træning – mener lære teknikker, der rent faktisk får et ønskeligt resultat!

Har problemer i salg og marketing på grund af ingen uddannelse, er det nemt at se, hvordan forvaltes pleje planer kan synes at være en løsning. Mens de vil gøre dig mere travlt, yngler de i virkeligheden andre problemer når det kommer til overhead og rentabilitet.

Løsningen på dette problem er enkel, lære hvordan man korrekt markedsføre og sælge i dit kontor. Med denne mulighed, vil du derefter have tillid til at begynde at få ud af planerne.

For at afslutte min historie ovenfor, på samme tid i 1992, jeg undersøger forvaltes pleje planer, hørte jeg om den MGE nye patienten Workshop (). Jeg fandt ud af mere om det og besluttede at give det et skud. Hvad tiltrak mig til det var tanken at MGE skulle uddanne mig til selv at løse problemet og at der ikke var nogen risiko involveret (penge tilbage garanti). Så, med forvaltes pleje kontrakter på mit skrivebord, jeg har tilmeldt for MGE nye patienten Workshop. Jeg gjorde den nye Patient Workshop og var i stand til at håndtere mit nye patient problem på min egen – uden at skulle tilslutte sig nogen planer. Derfra, jeg gjorde mere salg og executive uddannelse med MGE, bygget en meget vellykket praksis og i 1994 solgte det og blev partner i virksomheden til at hjælpe andre læger som mig.

Så når jeg fortæller dig, at lære at gøre det selv er en løsning – jeg siger ikke dette fra nogle fritliggende synspunkt – jeg levede denne oplevelse mig selv og så fordel!

Så mit råd til dig – gøre det bedste år du har haft i praksis. Komme i gang ved at øge din ABILTY MGE nye patienten Workshop (). Jeg ser frem til at møde dig og spore din succes!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *