Boganmeldelse: “Baron søn” (nationale Bestseller)

BARON SØN: VADEMECUM 7

Af Vicky Therese Davis, William R. Patterson, og

D. marques Patton

Lang & Silverman udgivelse, Inc.

ISBN – 159575375

I dag synes det næsten umuligt at åbne en avis uden at finde en historie om korruption, cover-ups eller etiske bortfalder i dommen fra fremtrædende skikkelser i magtpositioner. Med corporate og politisk skandale grasserende og ledere ledes til fængsel i et rekordstort antal, er uhæmmet forfølgelsen af rigdom og misbrug af magt ikke længere muligheder. Nu, som et instrument til forandring, bestseller medforfattere Vicky Therese Davis, William R. Patterson og D. Marques Patton skridt frem for at præsentere deres nye bog, “The Baron søn,” som en revolutionerende køreplan til etisk guide ledere og remake Americas organisationer.

Efter at have afsluttet “The Baron søn”, fandt jeg det at være som lovet, et udfordrende og indsigtsfulde værk med en livsændrende magt. For dem med nogen interesse i emnet for lederskab, ikke at bekymre sig, nå lære af “The Baron søn” langt ud over den genre, adeptly dækker områder som opbygning af rigdom, iværksætterånd, marketing og salgsteknik at nævne nogle få.

“Baron søn” er en instruktions fortælling, der afslører rigdom opbygning hemmeligheder af en olie købmand, der gennem en perlerække af succeser og fiaskoer bliver den rigeste mand i verden nogensinde har kendt. Efter at have startet fra ingenting, bruger denne rige Baron sit liv som blueprint for etiske opnåelse af rigdomme både i materiale og ikke-materielle form. Med mange uventede drejninger, historien alene gør for en fascinerende læse, men værdifulde ledelse, finansielle, og business lektioner formes i 11 “Supreme principper” fremdrive bogen ind i et helt andet rige. Sin arkaiske stil er minder om disse klassiske værker som “Den rigeste mand i Babylon” af George Clayson eller “Den største sælger i verden” af Og Mandino. Efter min mening dog overgår historien og dybde af indhold i “The Baron søn” nemt begge tidligere bøger.

Forfatterne gør et fremragende stykke arbejde med vævning deres indsigt på en række relevante og forskelligartede emner ind i en farverig og inspirerende historie. Der er utallige idéer, at iværksættere vil drage fordel af om de at starte en ny virksomhed eller voksende en eksisterende virksomhed. Investorer vil også bemærke subtile punkter, der kan hjælpe dem med at forbedre deres afkast og undgå fejlinvesteringer. Endelig, og måske vigtigst af alt, er der en klar køreplan for etiske ledere til at hjælpe dem med at dirigere deres aktioner med vision, integritet og passion for at skabe den største værdi for alle dem, de tjener. Nyere historie har bevist at det er en tabt ideal.

Som med alle ting, vil der være nogle mennesker, der ikke vil sætte pris på bog eller indse, at de er dem, der har mest brug for det, men for personer med kreative vision, vil der ingen grænse for, hvad han eller hun kan opnå gennem sin lære. Det er en af de få unikke værker, der vil afsløre en ny forståelse, hver gang den åbnes. En bog af visdom for alle sæsoner af liv, “The Baron søn” virkelig er, som forfatterne ville sige, en af “Stiklinger af imperier.”

Bedømmelse: 5 stjerner

Køb “Baron søn”-

Skriv et svar